fredag 14 maj 2010

Here comes the sun!


Hej!

Nu tänkte jag att jag skulle börja skriva här också!
Har en annan blogg också som jag skriver i nästan varje dag (så ofta jag kan). Den heter elinjohanssonb.blogg.se! Där skriver jag mest om min vardag och lite annat smått och gott! Check it out!
Jag hade väl kanske tänkt att jag skulle skriva om lite annat i denna blogg...om vad vet jag inte än men jag får se!

Det är 15:e maj idag och det är åska ute! Tror faktiskt att det är första gången jag får uppleva åska i maj! Brukar nog annars vara för kallt för de denna månad.
Fick min vovvis idag! :D Hon heter Ginna, också kallad Ginnie! Just nu ligger hon här brevid mig och sover...myyys!
Hon är lite rädd för åskan, stackare! Men jag håller hennes tass när hon blir rädd.

Nu ska jag vänta ut åskan och sen slå på tv:n och slumra in!

Pussis!



Inga kommentarer: